- Wystarczą cztery kliknięcia myszką. Bilety są wystawiane imiennie, czyli logujemy się wyłącznie poprzez e-maila i poprzez swoje indywidualne hasło, a następnie wybieramy imprezę. Wtedy jesteśmy przelogowywani do strony płatności banku, wybieramy opcję płatności i drukujemy bilet - wyjaśnił współtwórca systemu Paweł Lisiak. Każdy bilet jest imienny, co ma spore znaczenie zwłaszcza w przypadku imprez sportowych, gdzie wymagają tego znowelizowane niedawno przepisy ustawy o bezpieczeństwie imprez masowych. - Stworzyliśmy prosty i przejrzysty system dla klienta indywidualnego, w którym może on dokonać zakupu biletu na interesująca go imprezę bez dodatkowych kosztów i zawiłych procedur sprzedaży. Jednocześnie klient może znaleźć interesujące go informacje o przyszłych ofertach, a także uczestniczyć w promocjach i konkursach - mówi logistyk i drugi z pomysłodawców Tomasz Janicki. W systemie funkcjonują już Ostrowskie Centrum Kultury, kino "Komeda", imprezy w Forum Synagoga i Reggae na Piaskach Festiwal. Jak poinformowała Sylwia Nowicka z biura prezydenta miasta, na temat przystąpienia do systemu odbyły się rozmowy z dwoma klubami sportowymi i Teatrem im. Wojciecha Bogusławskiego w Kaliszu. Kompleksowy system kupowania biletów przez internet nie spowodował w budżecie miasta żadnych kosztów. Autorzy zarabiają na pobieraniu 5 proc. prowizji za sprzedaż biletów.