Na targach Euro-Reklama 2011 swoją ofertę zaprezentuje 350 wystawców z 20 krajów. Przedstawione zostaną najnowsze rozwiązania m.in. z zakresu komunikacji wizualnej, usług reklamowych i wystawienniczych. Jak powiedział w poniedziałek dyrektor targów Piotr Kamiński, na targach będą prezentowane m.in. maszyny do produkcji gadżetów i artykułów promocyjnych oraz urządzenia do druku wielkoformatowego. Będą też m.in. ekrany LED, konstrukcje reklamowe, flagi, maszty i namioty. Swoją ofertę przedstawią agencje reklamowe i marketingowe oraz dostawcy usług reklamowych. Wśród nowości znajdą się m.in. reklamowe ściany LED, nośniki pamięci pendrive w obudowie pokrytej srebrem i bursztynami i nowe typy folii samoprzylepnych np. na powierzchnie asfaltowe. Na jednej z wystaw będą prezentowane eksponaty z filmu "Miś" Stanisława Barei. Targowi goście zobaczą m.in. głowę misia, nieczynną budkę telefoniczną oraz milicyjnego Poloneza. Wystawcy zaprezentują też m.in. 15-metrowego kota w butach z filmu "Shrek" oraz dmuchany autobus o długości 22 metrów. W trakcie targów zostaną przeprowadzone m.in. mistrzostwa w oklejaniu samochodów, zaplanowano też konferencję "Euro-Reklama SPORT" poświęconą marketingowi sportowemu małych i średnich klubów oraz stowarzyszeń prowadzących działalność sportową. W tym roku targi Euro-Reklama 2011 odbywają się razem z Międzynarodowymi Targami Maszyn, Materiałów i Usług Poligraficznych Poligrafia. Są to największe w Polsce targi branży poligraficznej. W tegorocznej edycji swój udział weźmie blisko 300 wystawców z 18 krajów. W ramach targów Poligrafia zobaczyć będzie można najnowsze rozwiązania i technologie z obszaru przygotowania do druku, maszyn drukujących i obróbki po druku. Oba wydarzenia potrwają do 15 kwietnia.