Wóz, którym Kajetan Kajetanowicz w miniony weekend startował w Rajdzie Barbórka był przygotowany, podobnie jak w tegorocznych mistrzostwach Polski, przez firmę Symtech z Belgii. Specyfikacja została specjalnie przygotowana tylko na ten rajd. Od wersji, którą Kajto startował w mistrzostwach Polski różniła się tym, że miała sekwencyjną skrzynię biegów i mocniejszy silnik. Jego moc, w zależności od pętli rajdu (ponieważ mechanicy dokonywali zmian) wynosiła od 340 do 375 koni mechanicznych, z momentem obrotowym powyżej 600. - Różnica pomiędzy samochodem, którym startuję w mistrzostwach Polski, a tym, którym jechałem Rajd Barbórka jest bardzo duża. Poczułem się jak kierowca auta "mini WRC". Byłoby dla mnie ciekawym przeżyciem startowanie takim samochodem w rundach RSMP po normalnych odcinkach specjalnych. Impreza, którą jechałem w Barbórce była doskonale przygotowana i bardzo chciałbym częściej wsiadać do tego samochodu - przekonuje Kajto. ER