Kampania skierowana jest niemalże do wszystkich: młodzieży, osób w średnim wieku oraz starszych, tych którzy już zaplanowali wypoczynek na Mazurach, oraz tych, którzy jeszcze nie zdecydowali, dokąd wyjadą. Kampania ma pokazać w sposób oryginalny miejsca, jakim jest Ełk - Stolica Mazur. Przewodnim motywem billboardu jest mapa satelitarna, ze współrzędnymi geograficznymi określającymi położenie Ełku. Przygotowano dwie spójne propozycje. Jedna przedstawia zarys postaci wioślarza i ma na celu promocję aktywnego wypoczynku a także sportów wodnych, które można uprawiać na leżącym w centrum miasta jeziorze ełckim oraz na ponad 100 jeziorach Pojezierza Ełckiego. W drugim projekcie wyłania się zarys artysty z mikrofonem, co promuje kulturalne i Mazurskie Lato Muzyczne - Ełk 2009. W ciągu dwóch letnich miesięcy w Ełku wystąpią gwiazdy polskiej i zagranicznej estrady, odbędą się koncerty kameralne, Festiwal Ogień i Woda - festiwal Sztuk Pirotechnicznych, Mazurskie Lato Kabaretowe MULATKA, I Mazurskie Zawody Balonowe o Puchar Prezydenta Miasta Ełku. W otoczeniu innych reklam spotykanych na Polskich ulicach projekt wybija się oszczędną formą, ciekawą typografią, interesującą kolorystyką oraz nietuzinkowym pomysłem. Tak innowacyjny pomysł z pewnością przykuje uwagę dużej liczby odbiorców. Podobnie jak w latach ubiegłych, Ełk promować będziemy także w telewizji i radio. Nadane zostaną między innymi: - 3 lipca - relacja na żywo z Ełku w Programie 1 Polskiego Radia, - 10 lipca - emisja na żywo z Ełku programu "Kawa czy herbata" w TVP 2, - 31 lipca, 1 i 2 sierpnia - emisja na żywo z Ełku prognozy pogody w TVN 24 i TVN Meteo, - 108 - 8 sekundowych billboardów sponsorskich miasta Ełku emitowanych w TVP.