Czek o wartości 65 tysięcy złotych odebrała Wiceprezes Zarządu Fundacji Mam Marzenie, pani Karolina Adamska. Relację wideo z tego wydarzenia można obejrzeć na stronach portalu INTERIA.PL. - Cieszymy się, że z tak dobrym wynikiem inaugurujemy cykl corocznych, świątecznych akcji charytatywnych w INTERIA.PL. Serdecznie dziękujemy wszystkim sponsorom za udział i zaangażowanie. To wspaniałe doświadczenie uczestniczyć w przedsięwzięciu, które choć na chwilę pomoże odwrócić uwagę dzieci od codziennych trudów i cierpienia związanego z ciężką chorobą. Jeśli ta akcja wywoła uśmiech na twarzy choć jednego z nich, to warto to robić - powiedział Artur Potocki, Wiceprezes Zarządu INTERIA.PL. Wyjątkowa akcja charytatywna "WYKLIKAJ UŚMIECH" przygotowana przez INTERIA.PL skierowana była do reklamodawców, którzy wykupując specjalne pakiety reklamowe mieli szansę w Wigilię Bożego Narodzenia w szczególny sposób zareklamować się na Stronie Głównej portalu INTERIA.PL, pomagając przy tym potrzebującym dzieciom. Do tegorocznej akcji - jako sponsor główny - przystąpiła marka Winiary, która za 40 tysięcy złotych zakupiła specjalny "Pakiet Świętego Mikołaja". Do jej przywilejów należał tym samym wybór fundacji, do której trafiła cała zebrana suma. Pozostali sponsorzy, którzy wykupili mniejsze "Pakiety Śnieżynki" to: Polbita, Gala Networks Europe, Bemo Motors, Ziaja oraz Beko. Loga wszystkich partnerów - dzięki którym udało się zebrać łącznie 65 tysięcy złotych - będą widniały na Stronie Głównej INTERIA.PL przez cały dzień, 24 grudnia. W tym roku są z nami: