Super Bowl, czyli finał ligi futbolu amerykańskiego NFL, to nie tylko święto sportu, ale również komercji. Każdego roku oczy milionów widzów oglądających transmisję zwrócone są nie tylko...
Erotyka i seksizm – tego "zabrakło" w wyemitowanych w przerwie meczu Super Bowl spotach reklamowych. Z tego powodu serwis CNN napisał o "przełamywaniu stereotypów".
Znikną wreszcie szpetne reklamy przesłaniające Tatry, mazurskie jeziora, widok na morze czy centra miast - zapowiada na łamach "Gazety Wyborczej" senator PO Janusz Sepioł z grupy...
Firmy, które płacą Facebookowi za zamieszczanie swoich reklam, aby dotrzeć bezpośrednio do użytkowników portalu, prawdopodobnie przepłacają za tę usługę, bo często reklamy trafiają na...
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji ponownie ukarała Warszawską Prowincję Redemptorystów - nadawcę Radia Maryja - za emisję ukrytych reklam, czyli łamanie przepisów ustawy o radiofonii i...
Stowarzyszenie Twoja Sprawa zawiadomiło prokuraturę ws. zamieszczania przez tygodniki telewizyjne reklam filmów pornograficznych, które można ściągać na telefon komórkowy. Uważa ono, że...
Komitet Komorowskiego wydał 15,4 mln zł. Prezes PiS, Jarosław Kaczyński - milion mniej. Obu polityków najwięcej kosztowały reklamy w mediach, donosi "Rzeczpospolita".
Wprowadzony w lipcu 2007 roku zakaz palenia w miejscach publicznych ocalił życie tysiącom Anglików. Pomimo to palenie tytoniu wciąż jest nad Tamizą największym problemem zdrowotnym....
Poseł PiS Stanisław Pięta zawiadomił policję, że na banerach z wizerunkiem Bronisława Komorowskiego (PO) w Bielsku-Białej nie ma wymaganej prawem informacji o ich pochodzeniu. To nie są...
Reklamy w radiu i telewizji nie mogą być głośniejsze niż poprzedzające je programy. Od poniedziałku nadawcy będą z tego rozliczani przez Krajową Radę Radiofonii i Telewizji. Jeśli reklamy...
Toruńska prokuratura odmówiła wszczęcia śledztwa w sprawie kontrowersyjnej reklamy przedstawiającej mężczyznę celującego w głowę klęczącego policjanta. W opinii śledczych sprawa...
Okładka jednego z numerów amerykańskiego czasopisma wywołała w świecie mody niemałe zamieszanie. Pojawiła się na niej sama Demi Moore, ale nie we własnym ciele.