- W ubiegłym roku wyremontowaliśmy drugie piętro budynku dawnego internatu. W tym roku remontujemy trzecie piętro, dzięki czemu uzyskamy 10 nowych pomieszczeń. Znajdą tam swoje miejsce klub pracy i sala konferencja, przeniesiony zostanie sekretariat, gabinet dyrektora oraz archiwum. Natomiast na pierwszym piętrze będzie biuro obsługi klienta połączone z biurem podawczym i informacją. Na drugim piętrze znajduje się nasza administracja - powiedział nam Maciej Tomczyk, dyrektor PUP. W ostatnich dniach lipca w budynku PUP została zainstalowana nowa centrala telefoniczna, co znaczenie poprawiło możliwości dodzwonienia się do tej instytucji. Zamontowano także całodobowy monitoring. - Kamery w budynku poprawią stan bezpieczeństwa na terenie urzędu, a także pozwolą na kontrolę obsługi klientów. W razie kolejek można będzie przesunąć pracowników - stwierdził dyrektor. Zamontowanie monitoringu oraz centrali telefonicznej kosztowało 24,2 tys. zł. Środki na ten cel przyznało Ministerstwo Pracy i Polityki Socjalnej.