Reklama

Reklama

Kielce - siedem kilometrów do Raju

Harcerka, piłkarz, muzyk, narciarka, tancerka i skateboardzista, sfotografowani w odpowiednich pozach jako litery, tworzą nazwę "Kielce" w haśle promującym miasto: "Kielce - siedem kilometrów do Raju".

Hasło nawiązuje do jaskini Raj znajdującej się w pobliżu Kielc. W środę władze miasta zaprezentowały plakat dziennikarzom.

Reklama

Przedstawione na plakacie osoby odwołują się do imprez i aktywności związanych z miastem: harcerka symbolizuje coroczny Harcerski Festiwal Kultury Młodzieży Szkolnej, piłkarz ma barwy Korony Kielce, muzyk nawiązuje do paru znanych zespołów, narciarka przypomina o kilku stokach narciarskich zlokalizowanych w mieście i okolicach, tancerka należy do odnoszącego sukcesy Kieleckiego Teatru Tańca, a skateboardzista wskazuje na imprezy związane z tym sportem.

- Dość długo zastanawialiśmy się, jak zaprezentować Kielce i doszliśmy do wniosku, że najważniejszym walorem miasta są ludzie. Kielce to miasto możliwości, które pozwala się rozwijać poprzez dyscypliny sportowe i inne formy aktywności - uważa plastyk Michał Obiedziński, który wraz z fotografem Krzysztofem Pęczalskim stworzył plakat.

300 billboardów promujących Kielce pojawi się w drugiej połowie sierpnia w pięciu miastach: Warszawie, Krakowie, Katowicach, Łodzi i Lublinie. Akcja ma zachęcać do turystyki weekendowej i przyjazdu do stolicy regionu świętokrzyskiego.

Ogólnopolska kampania billboardowa o wartości 100 tys. złotych jest nagrodą dla Internetowej Telewizji Kielce, podległej magistratowi. W kwietniu ITK zwyciężyła w konkursie "Złote Formaty" podczas Festiwalu Promocji Miast i Regionów.

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy