Reklama

Reklama

Wpadka brytyjskiego dziennika. Uśmiercili księcia Filipa

Brytyjski dziennik "Daily Telegraph" zaliczył kompromitującą wpadkę. Na swojej stronie opublikował materiał, w którym obwieszcza śmierć księcia Filipa, męża królowej Elżbiety.

Na stronie napisano: "Książę Edynburga, najdłużej pełniący funkcję małżonka monarchy w historii Wielkiej Brytanii, zmarł w wieku XX, ogłosił Pałac Buckingham".

Reklama

"Książę Filip, którego królowa opisała jaką swoją siłę i podporę, zmarł dnia XXXXXXX. Zgodnie z życzeniem księcia Edynburga jego uroczysty pogrzeb odbędzie się za 7 dni". WYPEŁNIĆ SZCZEGÓŁY.

Zwłaszcza po ostatnim dopisku widać, że materiał był przygotowany wcześniej na wypadek śmierci księcia. Rzecznik "Daily Telegraph" powiedział: "Serdecznie przepraszamy za pomyłkę, która została popełniona dziś rano, została oczywiście naprawiona natychmiast".

To nie pierwszy raz, kiedy jakaś gazeta przedwcześnie ogłosiła śmierć księcia Filipa. "The Sun" popełnił podobny błąd w maju, gdy książę zapowiedział rezygnację zobowiązań publicznych. Tabloid opublikował artykuł, który szybko został usunięty, zatytułowany "Książę Filip umarł w wieku 95 lat".

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy