Reklama

Reklama

Polak-biedak w reklamie. Nowy spot na Euro 2012

Jacek mieszka w Hiszpanii od 2006 roku. Ciężko pracuje. Pieniądze wysyła to Polski. Tam czeka na niego rodzina. Nie widzieli się od lat. Nie stać go na taką podróż. Na szczęście biednemu Jackowi z pomocą przychodzi Coca-Cola.

Reklama

Naciągane? Bardzo, ale właśnie w taki sposób reklamuje się Coca-Cola. W sieci można już zobaczyć najnowszy spot związany z Euro 2012. Poinformował o nim na Twitterze jeden z pracowników firmy.

Mamy zatem Jacka - miłego, schludnego Polaka, który od kilku lat pracuje w Hiszpanii. Podczas pracy na budowie lubi podśpiewywać sobie piosenkę o biedroneczce. Tęskni za rodziną, którą zostawił w Polsce. Zwłaszcza za synkiem, którego zdjęcie nosi w portfelu.

Pewnego dnia Jacek wchodzi do kawiarni i zamawia Coca-Colę. Pijąc zauważa plakat, na którym koncern informuje o konkursie, w którym można wygrać wycieczkę do Polski na Euro 2012. Jacek natychmiast wysyła SMSa z odnalezionym na butelce kodem. A nuż się uda? A nuż będzie mógł zobaczyć żonę? Uścisnąć synka?

Niestety wysłany przez niego kod nie przynosi wygranej. Zasmucony Polak dalej siedzi przy barze. Kątem oka obserwuje go jednak miły, starszy pan, który najwyraźniej znając niedolę Jacka postanawia mu pomóc. Oddaje mu swoją butelkę po Coca-Coli. Po chwili w jego ślady idą kolejni bywalcy kawiarni.

Piękne, prawda? Serce rośnie na myśl o tej serdeczności. Łza się w oku kręci...

Tylko ten stereotyp Polaka-biedaka mierzi.

AWT

Dowiedz się więcej na temat: Nie

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje