W 2006 roku zainicjowaliśmy akcję pod hasłem "Prowadzę jestem trzeźwy". Wyróżnikiem akcji jest charakterystyczny brelok z logo i hasłem kampanii. Dla wielu kierowców przypięcie do kluczyków samochodowych jest momentem symbolicznym. Oznacza poparcie kampanii, chęć trzeźwego myślenia za kierownicą i zachęcenia innych do takiej postawy. Zainspirowani dużym zainteresowaniem i niemal tysiącem maili z poparciem od ludzi z całej Polski w roku 2007 przygotowaliśmy nową odsłonę kampanii: "Prowadzę jestem trzeźwy" z dopiskiem: "Jest nas coraz więcej". Kampanię poprzedziliśmy badaniami ponad 2.000 kierowców zdających egzaminy na Prawo Jazdy w sześciu ośrodkach Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Katowicach, chcąc poznać ich postawy i opinii na temat trzeźwości. W miesiącach lipcu i sierpniu planujemy emisję nowego spotu kampanii w telewizji publicznej i TVN i ogólnopolską kampanię na nośnikach typu outdoor. Wśród instytucji i grup społecznych wspierających nasz program znajdują się: Urzędy Miast z całej Polski, Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach, zakłady komunikacji miejskiej, właściciele pubów i restauracji i członkowie funclubów samochodowych. Autor: Maria Wróbel