- Cieszyn tak się nam spodobał, że nie chcemy tego kontaktu ograniczać tylko do zdjęć filmowych - zapewnił Witold Bereś. Ze swoją fundacją "Świat ma sens" chce promować zdolnych ludzi spoza wielkich aglomeracji, z dobrze pojmowanej prowincji. Pierwsze kroki już poczyniono. Zarówno logo filmu jak i kampanii promocyjnej działań filmowców w Cieszynie wykonali ludzie stela. Obaj pochodzą z Ustronia. Zbigniew Niemiec zaprojektował logotyp kampanii, Dawid Legierski logotyp filmu. Muzycy z zespołu Ustronsky przygotowują utwór muzyczny promujący film i przy okazji Cieszyn. Filmowcy będą teraz często bywać w mieście. - Dostaliśmy niezwykłe wsparcie od władz miasta. Chcemy promować Cieszyn poprzez film i działania towarzyszące. Kolejne zdjęcia będą w czerwcu, zwieńczeniem będzie Święto Trzech Braci. Punkt kulminacyjny filmu będzie kręcony na Rynku ze specjalnym pokazem mody. W lipcu pojawimy się z niektórymi aktorami na festiwal Kręgi Sztuki. Będzie to okazja do rozmowy o aktorstwie. Podczas Wakacyjnych Kadrów pokażemy fragmenty filmu. Późną jesienią planujemy tutaj uroczystą prapremierę - wylicza Witold Bereś. Ekipa gościć będzie w mieście do piątku. Krzysztof Globisz tak dobrze czuje się w naszym mieście, że śledzi sprawy, którymi żyją cieszyniacy. - Tu się ludzie bawią, a tu bandyci robią rozbój - skomentował poniedziałkowy napad na bank. Zapytał także burmistrza, jak to się stało, że zbirom udało się ukraść 300 tys. zł. Krakowski aktor znakomicie czuje się w Cieszynie. - Jestem zachwycony, że tutaj pracuję. Zauroczyło mnie piękno tutejszych kobiet. Dla mnie historia Mateusza to dalszy ciąg tej samej opowieści - nawiązał do poprzednich produkcji, które przygotował wspólnie z Witoldem Beresiem i Arturem Więckiem - "Anioła w Krakowie" i "Zakochanego Anioła". Katarzyna Koczwara