Reklama

Reklama

Wytatuowany Jezus na plakatach. Kontrowersyjna kampania

Ta kampania zaskoczyła wielu mieszkańców Teksasu. W całym stanie, na 59 olbrzymich billboardach pojawiło się zdjęcie wytatuowanego mężczyzny, który wygląda jak Jezus.

- Byłem w szoku, kiedy zobaczyłem billboard - to jedna z wielu reakcji, jakie wzbudził plakat.

Reklama

Nie jest to jednak reklama kolejnego salonu tatuażu, a... kampania mająca przekonać, że w Kościele katolickim każdy zostanie zaakceptowany.

- Ludzi prześladują cienie przeszłości i krzywdy, które kiedyś im wyrządzono. Te tatuaże to sposób na pokazanie wszystkich problemów człowieka - powiedział członek organizacji stojącej za kontrowersyjną kampanią.

Dowiedz się więcej na temat: Jezus

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne

Rekomendacje