- Karol Wojtyła. Twój kandydat w codziennych wyborach - przekonuje na billboardach inicjator akcji, Centrum Myśli Jana Pawła II. Część katolików uważa jednak za niesmaczne łączenie kampanii przed wyborami prezydenckimi i promocji nauczania papieża. Za niecały miesiąc 10. rocznica śmierci Jana Pawła II. Warszawskie Centrum Myśli Jana Pawła II - instytucja samorządowa, która upowszechniania nauczania papieża - billboardami rozpoczęło kampanię, w której pada pytanie o to, czym się kierujemy przy podejmowaniu codziennych decyzji. - W wyszukanej formie chcemy każdemu człowiekowi i w każdych okolicznościach postawić za wzór Jana Pawła II - mówi Tomasz Kempski, rzecznik prasowy Centrum Myśli JP II . - Pomysł z kampania wyborczą to tani chwyt, który nic nie mówi o przesłaniu Jana Pawła II osobom spoza Kościoła - uważa Radek Molenda, dziennikarz katolicki z tygodnika" Idziemy". Publicysta pyta: "Gdzie w tej akcji jest mowa o przesłaniu papieża?". Sam daje odpowiedź: "Na razie jej nie ma". Jego zdaniem, tak prowadzona kampania tym, którzy nie znają papieża, nic nie da. Sama akcja jest prowadzona w internecie na jednym z portali społecznościowych. Tam ma być prezentowane papieskie nauczanie, które będzie się koncentrowało wokół idei solidarności - obiecuje Centrum JP II.