Reklama

Reklama

Nietypowa kampania wyborcza z Jane Pawłem II

Na ulicach Warszawy pojawiły się billboardy z Janem Pawłem II. Papież zamiast sutanny ma garnitur i krawat. Całość nawiązuje do plakatu wyborczego i trwającej właśnie kampanii przed wyborami prezydenckimi.

- Karol Wojtyła. Twój kandydat w codziennych wyborach - przekonuje na billboardach inicjator akcji, Centrum Myśli Jana Pawła II. Część katolików uważa jednak za niesmaczne łączenie kampanii przed wyborami prezydenckimi i promocji nauczania papieża.

Reklama

Za niecały miesiąc 10. rocznica śmierci Jana Pawła II. Warszawskie Centrum Myśli Jana Pawła II - instytucja samorządowa, która upowszechniania nauczania papieża - billboardami rozpoczęło kampanię, w której pada pytanie o to, czym się kierujemy przy podejmowaniu codziennych decyzji. - W wyszukanej formie chcemy każdemu człowiekowi i w każdych okolicznościach postawić za wzór Jana Pawła II - mówi Tomasz Kempski, rzecznik prasowy Centrum Myśli JP II .

- Pomysł z kampania wyborczą to tani chwyt, który nic nie mówi o przesłaniu Jana Pawła II osobom spoza Kościoła - uważa Radek Molenda, dziennikarz katolicki z tygodnika" Idziemy". Publicysta pyta: "Gdzie w tej akcji jest mowa o przesłaniu papieża?". Sam daje odpowiedź: "Na razie jej nie ma". Jego zdaniem, tak prowadzona kampania tym, którzy nie znają papieża, nic nie da.

Sama akcja jest prowadzona w internecie na jednym z portali społecznościowych. Tam ma być prezentowane papieskie nauczanie, które będzie się koncentrowało wokół idei solidarności - obiecuje Centrum JP II.

Dowiedz się więcej na temat: Kampania wyborcza z Jane Pawłem II

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne

Rekomendacje