Reklama

Reklama

Referendum ws. Jednomandatowych Okręgów Wyborczych

Jak zarobić na referendum i wypromować się w nim?

Rozpoczęła się kampania dotycząca ogólnokrajowego referendum zarządzonego na 6 września. Oprócz głównych partii politycznych zgłosiło się także 157 organizacji pozarządowych - informuje "Gazeta Wyborcza".

Państwowa Komisja Wyborcza zweryfikowała pozytywnie 133 podmioty. 75 z nich zgłosiło chęć emisji bezpłatnych spotów reklamowych w publicznym radiu i telewizji. Jednak część w ogóle nie zamierza zabierać zdania w kwestii pytań stawianych w referendum. Kierowały się zupełnie innymi motywacjami, czyli uczestniczeniem w obwodowych komisjach referendalnych i otrzymaniem stosownych diet. Część potraktowała referendum jako formę promocji swojej działalności.

Reklama

Więcej w "Gazecie Wyborczej".

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama