Reklama

Reklama

NFZ: Będzie przerwa w działaniu Telefonicznej Informacji Pacjenta

W nocy z piątku na sobotę (z 4 na 5 grudnia) od godz. 1 do godz. 5 niedostępne będą wszystkie kanały kontaktu z Telefoniczną Informacją Pacjenta (TIP), zarówno połączenia, e-maile, jak i czat - podał NFZ.

Narodowy Fundusz Zdrowia poinformował, że w tym czasie będą prowadzone prace serwisowe TIP i przeprosił za niedogodności.

Zwykle pod numerem 800-190-590 przez 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu konsultanci Telefonicznej Informacji Pacjenta (TIP) informują m.in. o tym, jak postępować w sytuacji podejrzenia zakażenia koronawirusem. Numer dla osób dzwoniących z zagranicy to (+48) 22-125-66-00.

Można tam uzyskać także informację m.in. o nocnej i świątecznej opiece lekarskiej czy o najbliższym szpitalnym oddziale ratunkowym i aptece, w której można wykupić lek. Konsultant TIP poinformuje też np. o najkrótszym terminie wizyty do lekarza specjalisty.

Reklama

Osoby chcące uzyskać pomoc online mogą to robić za pomocą czatu tekstowego z konsultantem TIP. Można również napisać e-mail w swojej sprawie na adres tip@nfz.gov.pl.

W godz. od 8 do 16 w dni robocze można korzystać z wideorozmowy z tłumaczem języka migowego.

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje