Koronawirus w USA. Psychologiczne konsekwencje pandemii
Z badań nowojorskiego Uniwersytet Columbia wynika, iż większość uczniów szkół podstawowych i średnich, a także studentów ma poczucie wyizolowania. Kiedy amerykańscy politycy i biznesmeni przygotowują plan szybkiego przywrócenia normalnego działania gospodarki, psycholodzy i socjolodzy zastanawiają się, jak koronawirus zmienił codzienne życie.
Z przeprowadzanych badań wynika, że, w związku z epidemią, w szybkim tempie przybywa ludzi z zaburzeniami psychicznymi.
Nowojorskie muzea, które od ponad miesiąca oferują wirtualne zwiedzanie swoich kolekcji, zasypywane są pytaniami, jak długo to jeszcze potrwa. Bywalcy muzeów są coraz bardziej sfrustrowani i mówią, iż wirtualne wizyty tylko ich rozdrażniają i wywołują poczucie, że odebrano im realny świat i zamknięto w świecie science-ficiton.
Jak wynika z ankiet przeprowadzanych przez muzea, większość ludzi jest zdania, iż najbardziej nowoczesna technologia nie zastąpi kontaktu z prawdziwą sztuką.
Podobne reakcje u uczniów wywołuje również zdalne nauczanie.
Z badań nowojorskiego Uniwersytetu Columbia wynika, że wirtualne lekcje i brak fizycznego kontaktu z rówieśnikami, wywołują uczucia braku bezpieczeństwa, depresji i paniki.
Wyrażaj emocje pomagając!
Grupa Interia.pl przeciwstawia się niestosownym i nasyconym nienawiścią komentarzom. Nie zgadzamy się także na szerzenie dezinformacji.Zachęcamy natomiast do dzielenia się dobrem i wspierania akcji „Fundacja Polsat Dzieciom Ukrainy” na rzecz najmłodszych dotkniętych tragedią wojny. Prosimy o przelewy z dopiskiem „Dzieciom Ukrainy” na konto: 96 1140 0039 0000 4504 9100 2004 (SKOPIUJ NUMER KONTA).
Możliwe są również płatności online i przekazywanie wsparcia materialnego. Więcej informacji na stronie: Fundacja Polsat Dzieciom Ukrainy.