W roli głównej w 40-sekundowym spocie występuje szef PSL, wicepremier i minister gospodarki <a class="textLink" href="https://wydarzenia.interia.pl/tematy-waldemar-pawlak,gsbi,1497" title="Waldemar Pawlak" target="_blank">Waldemar Pawlak</a>. W wideoklipie pokazany jest m.in., kiedy jako minister przemawia na konferencji prasowej, kibicuje polskiej reprezentacji na stadionie oraz jako rolnik, któremu nie jest obca ciężka praca przy zbiorze plonów. W spocie można usłyszeć piosenkę Funky Polaka, która zagrzewa przed walką polskiego boksera wagi ciężkiej Tomasza Adamka. W refrenie padają słowa: "Nie zapomnij, skąd tutaj przybyłem. Nie zapomnij, gdzie się urodziłem. Bo w pamięci jest siła zaklęta, więc pamiętaj, synu mój". - W tej kampanii pokazaliśmy już, że jak żadna inna partia potrafimy być nowocześni. Korzystamy z nowych technologii, wykorzystujemy najbardziej nowoczesne rozwiązania. Pamiętamy jednak skąd pochodzimy. Krótko mówiąc jesteśmy tradycyjnie nowocześni - mówił na konferencji prasowej rzecznik PSL Krzysztof Kosiński. Jak dodał, spot PSL ma pokazać, że w "pamięci jest siła zaklęta". Z kolei szef sztabu wyborczego PSL Eugeniusz Grzeszczak powiedział, że politycy PSL kandydują z okręgów, w których się urodzili i wychowali. - Znają problemy swoich środowisk. Pamiętają o swoich korzeniach, tradycji. Wiedzą też, jak skorzystać z nowych możliwości jakie daje np. UE - dodał. W jego ocenie, głosowanie na kandydatów PSL to dobra inwestycja w przyszłość. Zobacz nowy spot PSL: <a href="http://www.czasdebaty.pl/" target="_blank">Nie wiesz, na kogo głosować? Zadaj swoje pytania politykom w przedwyborczej debacie online portalu INTERIA.PL i sprawdź, poglądy której partii najlepiej odpowiadają twoim przekonaniom!</a>