Jeśli twoim zdaniem Mona Lisa jest zachwycająca, doceń moje dzieło - popatrz w lustro. Bóg" - tak brzmi hasło azjatyckiej kampanii przeciw wypadkom samochodowym. Reklama nie waha się już przed niczym, sięga nawet po najwyższe moce. - We współczesnym życiu za mało myśli poświęca się sprawom ducha, dobrze więc, gdy reklama przypomina o uczuciach i wartościach takich jak wiara, miłość, człowieczeństwo. Specjaliści od reklamy mają pełnić rolę apostołów marek i jako tacy nie powinni wahać się przed kontrowersyjnymi metodami, aby przyciągnąć swoich potencjalnych wyznawców - mówił podczas wizyty w Polsce Farid Chebab, Libańczyk, dyrektor kreatywny agencji Leo Burnett na Europę, Środkowy Wschód i Afrykę, pełniący tę funkcję od 26 lat. Nie ma on wątpliwości, że czas absolutnego panowania 30-sekundowego telewizyjnego spotu się kończy. Nadeszła pora "wejścia w lud":- Outdoor (dosłownie przestrzeń zewnętrzna) to już nie tylko uliczny billboard. Outdoor to każde miejsce, gdzie znajduje się klient, a naszym zadaniem jest dotarcie do niego z promocją - podkreślał.