Agata Łukaszewicz i Michał Kolanko opisują na łamach "Rzeczpospolitej" założenia kampanii informacyjnej o reformie sądownictwa, którą przygotowuje Polska Fundacja Narodowa, organizacja powołana do życia przez 17 państwowych spółek. Kampanię zlecił rząd. Według gazety, kampania ma w kompleksowy sposób docierać z przesłaniem pokazującym, dlaczego zmiany w sądownictwie są niezbędne i "zatrzeć złe wrażenia po burzliwej dyskusji na temat reformy sądownictwa, którą zakończyły prezydenckie weta". Jak ustaliła "Rzeczpospolita", kampania wystartuje jutro. Na ulicach pojawią się billboardy z hasłami odnoszącymi się do reformy i odesłaniem do strony internetowej. Materiały mają również być przygotowane w języku angielskim. "Tego zabrakło w lipcu. Nie wytłumaczyliśmy we właściwy sposób, dlaczego zmiany są potrzebne i na czym konkretnie polegają" - przyznaje gazecie rozmówca ze sfer rządowych. Więcej w "Rzeczpospolitej".