By zdobyć choć cześć telewizyjnego rynku reklamowego Murdoch musi działać agresywnie. Mała TV Puls to za mało, by zarabiać w Polsce. Według "Dziennika" najlepszym sposobem na "załapanie się" na kawałek tortu reklamowego jest przejęcie częstotliwości TV 4, należącej do Grupy Polsat. Wydaje się to stosunkowo proste. Wystarczy przekonać Krajową Radę Radiofonii I Telewizji, by nie przedłużała koncesji tej stacji. Rozmówcy "Dziennika" uważają, że są na to spore szanse. Gdyby Murdoch wygrał przetarg na prawo do nadawania na częstotliwości TV 4, udałoby mu się dotrzeć do 70 proc. Polaków. Jak informuje "Dziennik", Rada chce dać koncesję po TV 4 nowej stacji. Rozmówcy gazety wskazują, że może chodzić o stację związaną z Murdochem. W takim przypadku mogłoby dojść do znacznych zmian na polskim rynku medialnym. News Corporation Stałaby się groźnym rywalem dla Polsatu, TVN i TVP. Murdoch jest przyzwyczajony do ostrej rywalizacji. Jego Fox News zdetronizował w Stanach Zjednoczonych CNN, a BSkyB w Wielkiej Brytanii depcze po piętach BBC. Z walki na pewno nie wycofa się też Polsat. - Prezes Solorz nie jest przyzwyczajony do porażek. Łatwo się nie podda - zapowiada w rozmowie z "Dziennikiem" jeden z jego współpracowników.