Reklama

Reklama

"Newsweek": PiS kłamie w sprawie opłacania Rogalskiego

Za pracę Rafała Rogalskiego płacił klub PiS finansowany z pieniędzy Kancelarii Sejmu - pisze "Newsweek". Tygodnik zarzuca kłamstwo Adamowi Hofmanowi, który stwierdził, że Rogalski był opłacany ze składek parlamentarzystów PiS.


Reklama

Wcześniej politycy PiS oskarżali prawnika o wyciągnięcie od Jarosława Kaczyńskiego 300 tysięcy złotych. Na początku ubiegłego tygodnia Rafał Rogalski udzielił wywiadu "Rzeczpospolitej", w którym zaczął kontestować ustalenia parlamentarnego zespołu Antoniego Macierewicza.

Za usługi mecenasa płacił klub parlamentarny PiS, który z kolei utrzymuje się ze środków Kancelarii Sejmu, czyli z pieniędzy podatników - pisze "Newsweek".

Z ustaleń tygodnika wynika, że w umowie podpisanej z Rogalskim nie było mowy o finansowaniu jego usług akurat z poselskich składek. Ponadto - jak donosi "Newsweek" - posłowie PiS nie ustalali niczego w sprawie opłacania prawnika ze wspólnych składek. Decyzja o płaceniu Rogalskiemu klubowymi pieniędzmi zapadła w gronie ścisłego kierownictwa PiS.

Dowiedz się więcej na temat: Adam Hofman | Newsweek | Rafał Rogalski

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama