Reklama

Reklama

"Gazeta Wyborcza": Została tęczowa flaga

Tylko dobę trwała otwartość LOT-u. Linie zmieniły już swoją stronę internetową, na której zachęcały gejów i lesbijki do podróżowania do miejsc, gdzie "mogą być sobą" - informuje "Gazeta Wyborcza".

Na stronie internetowej LOT ogłosił kampanię "Friendly Travel", czyli "Przyjazne podróżowanie". Pierwszy raz polska państwowa firma skierowała swoją ofertę do mniejszości seksualnych.

Radość nie trwała długo. Po niecałej dobie LOT zmienił stronę. Jest teraz bardziej zawoalowana, ale została tęczowa flaga.

Takie kampanie na Zachodzie to nic nadzwyczajnego - czytamy w gazecie.

Dowiedz się więcej na temat: PLL LOT | homoseksualiści

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne

Rekomendacje