Grupa zagra koncert w ramach trasy Laibach Revisited Tour. W blasku 30. rocznicy powstania zaprezentuje nowe aranżacje starszych utworów z lat 80., takich jak Država, Brat moj, Mi kujemo bodočnost, Krvava gruda - plodna zemlja. Nie zabraknie też materiału z najnowszych albumów zespołu. Ostatnia płyta grupy Laibach to aranżacje hymnów narodowych różnych państw. Jednym z utworów z tej płyty zatytułowanej Volk jest Slovania, oparta na melodii Mazurka Dąbrowskiego i hymnu byłej Jugosławii: Na początku działalności zespół spotykał się z niechęcią ze strony ówczesnych komunistycznych władz państwa. Zakazano pokazu multimedialnego projektu - Rdeci Revirji (odzew na strajk miejscowych górników) oraz zabroniono występowania członkom grupy na koncertach i używania niemieckiej nazwy Laibach. W dodatku współzałożyciel Tomaž Hostnik 21 grudnia 1982 popełnił samobójstwo. Wszystkie te negatywne wydarzenia odzwierciedlały początkową twórczość zespołu. Członkowie Laibacha nie zrazili się i już w 1984 roku wydali swój pierwszy album Rekapitulacja, będący zbiorem wcześniejszych eksperymentalnych nagrań. Occupied Europe Tour z kolei to ciężkie, depresyjne brzmienie oraz charakterystyczne słoweńskie śpiewy. Czynią one ten krążek bardzo charakterystycznym dla Laibacha w jego początkowym stadium istnienia. W następnym zbiorze Opus Dei pojawiły się covery znanych utworów: Queen (One Vision) oraz Opus (Life is Life). Odtąd umieszczanie przeróbek weszło już w kanon Słoweńców. Niedługo potem Laibach wydał Sympathy Of The Devil złożony z 6 przeróbek tak samo zatytułowanego kawałka autorstwa The Rolling Stones. Z samych coverów składał się też Let It Be, wzorowany na tytułach płyty o tej samej nazwie autorstwa The Beatles. cIdentyczne są tutaj tylko tytuły, ale podobnie jak w Sympathy Of The Devil zawartość muzyczna odbiega od pierwowzorów, co nie czyni ich dokładnymi kopiami oryginału. Macbeth z kolei był przedsięwzięciem będącym podkładem muzycznym do Makbeta Szekspira w hamburskim Deutsches Schauspielhaus. Prócz niego Laibach muzycznie wzbogacił jeszcze 14 przedstawień teatralnych takich jak: Krst pod Triglavom, No Fire Escape in Hell, Molitevi stroj. Album ten zamyka pewien okres w historii Laibacha przed upadkiem żelaznej kurtyny. Drugi okres zaczyna się już na początku lat 90. po upadku bloku wschodniego - charakteryzował się tym, że Laibach korzystał z elementów zapożyczonych z innych gatunków. Albumy czy utwory nawiązywały do stylistyki techno (Final Countdown z NATO) lub nawet rock i metal jak Jesus Christ Superstar.