Gdynia już trzy tygodnie znajduje się na I miejscu wśród 20 miast ze świata, starających się o wejście na planszę z tzw. "dziką kartą". Dotychczas akcja miała charakter wyłącznie spontaniczny. Ale w decydującym o finale głosowania tygodniu pojawiają się plakaty formatu A2, (2000 sztuk) w: dzielnicach, szkołach, budynkach użyteczności publicznej, Centrum Rozrywki Gemini, sklepach i centrach handlowych, w środkach komunikacji miejskiej i na słupach ogloszeniowych, oraz w różnych mediach. W czasie trwania finałowego głosowania ulicami Gdyni będzie jeździł samochód "Echa Miasta" z głośnikami, promując akcję i zachęcając do głosowania na Gdynię. Tematem intersują się liczne media. Od końca stycznia ukazało się już wiele artykułów w prasie lokalnej i ogólnopolskiej. Sprawa się rozstrzygnie 9 marca! Najbliższe dni są więc decydujące. Zespół Prasowy Urzędu Miasta Gdyni