Jury, pod przewodnictwem Tomasza Raczka, uznało "Psy Paniczne" za najlepszy polski film wirusowy w kategorii twórców profesjonalnych. "Wirusy" to inaczej filmy i reklamy wirusowe, czyli filmy, które osiągają rekordową popularność na serwisach internetowych typu YouTube. W Festiwalu konkurowało ze sobą 59 filmów, które startowały w kategorii twórców amatorskich oraz profesjonalnych. "Psy Paniczne" nie przypominają klasycznej reklamy, to raczej krótka fabuła o zaskakującym, krwawym finale. W filmie słychać dźwięk łamanych kości a także łamanych kanonów lukrowanej, reklamowej rzeczywistości. Wirus Studia Panika to historia opowiedziana bez ani jednego słowa, bazująca na czarnym humorze - wyznacznik stylu reklamowego agencji. Tomasz Raczek, przewodniczący jury, tak skomentował werdykt: "Film Studio Panika wygrał przez aklamację. Był najlepszą produkcją od strony warsztatu filmowego jak i budowania suspensu. Krótka forma, odważny humor i silne emocje czynią z niego sztandarowy przykład filmu wirusowego". Premiera "Psów Panicznych" miała miejsce na 33. Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni, gdzie film spotkał się z pozytywnym odzewem także w środowisku filmowym. Oskar Kaszyński, dyrektor kreatywny Studia Paniki mówi: "Jako reżyser kina niezależnego najchętniej tworzę reklamy fabularne a nagroda VirNick Pro Platinum jest dla mnie potwierdzeniem, że w marketingu warto ryzykować i odejść od bezpiecznego standardu. Wirusem promujemy teraz naszą agencje, mamy jednak setki pomysłów na kolejne i liczymy na to, że coraz więcej firm odważy się na taką formę reklamy." Gdyńskie Studio Panika to młoda firma zajmująca się kompleksową produkcją filmów reklamowych, promocyjnych i fabularnych. Styl reklamowy studia to mieszanka inteligentnego humoru, niekonwencjonalności i silnych emocji. Studio Panika realizuje filmy według własnych scenariuszy jak i na zlecenie klientów. Firma zajmuje się ponadto pomocą w przygotowaniu i realizacji produkcji filmowych.