Mężczyzna prowadzi pomoc drogową i - jak twierdzi - większość jego klientów powinna do niego dotrzeć właśnie dzięki informacji w książce. Tymczasem po wykręceniu numeru telefonu słychać: "Nie ma takiego numeru. Dowiedz się, jaki jest właściwy numer i zadzwoń ponownie". - Dla mnie to jest nieróbstwo i brak kompetencji osób, które przygotowują coś, co ma służyć ludziom w sytuacjach podbramkowych - mówi oburzony Jarosik. - W pełni przyznajemy się, to jest nasza wina. Od 20 października już będzie funkcjonował w bazach internetowych prawidłowy numer telefonu, natomiast wszelkie zmiany natychmiast zostały wprowadzone do naszych baz. Na pewno w przyszłości tego błędu już nie popełnimy - zapewnia Anna Harewicz z Polskich Książek Telefonicznych. - Proszę mi pokazać małego fiata, który ma zainstalowany Internet na tylnym siedzeniu. Dzisiejsza rzeczywistość polega na tym, że po prostu bierze się książkę telefoniczną i się dzwoni - odpowiada Jarosik. Od PKT nie usłyszał słowa o ewentualnym odszkodowaniu.