Reklama

Reklama

​Polsat News przegonił konkurencję

Polsat News znalazł się na drugim miejscu pod względem udziałów w grupie komercyjnej, wyprzedzając TVP Info. Uzyskał 1,55 proc. wśród widzów między 16. a 49. rokiem życia, a wśród wszystkich widzów było to 1,92 proc. Dane dotyczą pierwszego tygodnia października. Jeszcze w sierpniu, jak i we wrześniu różnica między tymi stacjami wynosiła niecałe 0,2 pkt proc.

Wśród najchętniej oglądanych audycji Polsat News w poprzednim tygodniu znalazły się m.in. "Wydarzenia", "Gość Wydarzeń", "Państwo w Państwie" i "Debata Dnia".

Reklama

Polsat News, jako jedyna stacja informacyjna na rynku, mógł we wrześniu pochwalić się ponad dwukrotnym wzrostem udziałów (112 proc.) w grupie 16-49 lat (wynik na poziomie 1,55 proc.). Wśród wszystkich badanych stacja uzyskała 1,99 proc. udziałów. W tym przypadku jest również niekwestionowanym liderem wzrostów.

Polsat News przyciąga widzów w wieku 25-49 lat

W ujęciu rok do roku udziały Polsat News wzrosły o 71 proc. Był to najlepszy wrzesień od początku istnienia kanału.

Według danych Nielsen Audience Measurement aż 27 proc. widowni Polsat News stanowią osoby w przedziale wiekowym 25-49 lat. Zarówno TVN24, jak i TVP Info mają znacznie mniejszy odsetek widzów w tej grupie wiekowej, odpowiednio 20 proc. i 14 proc.

Polsat News, spośród stacji informacyjnych, cieszy się również największym zainteresowaniem abonentów Cyfrowego Polsatu. Tutaj udział w grupie 16-49, w pierwszym tygodniu października, wyniósł aż 5,4 proc. To prawie dwukrotnie więcej niż łączne udziały dwóch kolejnych kanałów informacyjnych w zestawieniu.

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje