Reklama

Reklama

​Jednego dnia aż 24 anteny Telewizji Polsat zmieniły swoją identyfikację wizualną

Od dzisiaj zmieniła się identyfikacja wizualna aż 24 kanałów Telewizji Polsat. Widzowie będą mogli oglądać swoje ulubione anteny w zupełnie nowej odsłonie. Zmieniają się: Polsat główny, Polsat News, Polsat News 2, Super Polsat, Polsat Play, Polsat Cafe, Polsat Games, Polsat Rodzina, Polsat Doku, Polsat Film, Polsat Film 2, Polsat Seriale, Polsat 1, Polsat 2 oraz wszystkie kanały sportowe: Polsat Sport, Polsat Sport News, Polsat Sport Extra, Polsat Sport Fight, Polsat Sport Premium 1 i Polsat Sport Premium 2 oraz 4 kanały sportowe PPV.

- Przez cały sierpień oswajaliśmy naszych widzów z nowymi logotypami kanałów Polsatu pokazując transformację starego znaku w nowy oraz bawiąc się wzorem z promieniami słońca. Od dzisiaj na wymienionych antenach posługujemy się już tylko nową identyfikacją wizualną. Zależało nam na spektakularnym efekcie zmiany, stąd pomysł na wprowadzenie nowych opraw jednego dnia - mówi Katarzyna Wyszomirska-Wierczewska, Członek Zarządu Telewizji Polsat, Dyrektor Komunikacji Marketingowej Grupy Polsat Plus.

Koncepcja kreatywna oparta została na animacji promieni słońca, które są wspólnym elementem nowych logotypów stacji. Promienie układają się w określony wzór, identyczny dla wszystkich stacji, ale w dedykowanej do danego kanału kolorystyce. Dzięki czemu kanały otrzymały nową spójną identyfikacje wizualną, zachowując jednocześnie swoją tożsamość.

Reklama

- Wszystkie elementy są przemyślane, składają się w jedną spójną całość. Projekt jest pełen kolorów, ciepły, przyjazny dla widza, a jednocześnie bardzo nowoczesny. Cieszę się, że dzięki zastosowanym zabiegom rodzina kanałów Telewizji Polsat wyróżni się na tle innych stacji - dodaje Katarzyna Wyszomirska-Wierczewska.

"Wiele możliwości rozwoju w przyszłości"

Logotypy stacji nabrały wizualnej głębi dzięki trójwymiarowej animacji. W oprawie zwiastunów  pojawiła się typografia zaprojektowana specjalnie dla Polsatu. Elementy oprawowe rozdzielane są animacją wzoru układającego się w promienie słońca płynnie przechodzącego w kolejne obrazy, nadając prezentowanym materiałom dynamiczny i nowoczesny wygląd.

Love Island. Wyspa miłości: Tak wygląda wnętrze luksusowej willi! [ZOBACZ FILM]

- Nowa oprawa jest bardzo plastyczna i daje wiele możliwości rozwoju w przyszłości. Pracujemy nad kolejnymi ciekawymi elementami oprawowymi, które zostaną zaprezentowane widzom Polsatu w niedalekiej przyszłości - mówi Gabi Madracevic, Dyrektor Zarządzająca Luxlotusliner.

Nowe oprawy zostały przygotowane przez niemiecką agencje kreatywną Luxlotusliner przy ogromnym udziale zespołu autopromocji Telewizji Polsat. Ścieżkę dźwiękową skomponowało studio muzyczne Novaspot. Luxlotusliner pracuje z największymi stacjami telewizyjnymi na świecie, a na swoim koncie ma wiele nagród. Agencja zrealizowała również dotychczasowe oprawy Polsatu oraz kanałów tematycznych. 

Wasze komentarze
No hate

Dodawanie komentarzy pod tym artykułem zostało wyłączone

Grupa Interia.pl przeciwstawia się niestosownym, nasyconym nienawiścią komentarzom, niezależnie od wyrażanych poglądów. Jeśli widzisz komentarz w innych serwisach, który jest hejtem – wyślij nam zgłoszenie.

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne