- Zarząd Wojewódzki PSL uważa za celowe uruchomienie szerokiej kampanii prasowej i telewizyjnej na rzecz promocji i stosowania polskich wyrobów przemysłowych i żywnościowo-spożywczych, a szczególnie podlaskich wyrobów mleczarskich - jednych z najlepszych w Europie i świecie - głosi fragment uchwały przekazanej w poniedziałek uchwały. Ludowcy uważają, że należy wzbudzić u mieszkańców regionu poczucie odpowiedzialności za sytuację miejscowej branży spożywczej w czasie kryzysu. Przejawem tej odpowiedzialności miałoby być zwracanie uwagi na sklepowych półkach na miejscowe produkty, jak podkreślają ludowcy - bardzo dobrej jakości. - Nie możemy nikogo dyskryminować, bo mamy wolny rynek. Ale chcemy zwrócić uwagę, że w województwie podlaskim mamy bardzo dobre produkty spożywcze: mleko, wody, ciasta czy kiełbasę - powiedział w poniedziałek szef PSL w województwie i wicewojewoda podlaski Wojciech Dzierzgowski.