- W tej chwili z systemu korzysta ponad tysiąc osób. Mamy jednak nadzieje, że będzie ich znacznie więcej. Techniczne jesteśmy na to przygotowani - powiedziała Sowa. Za funkcjonowanie systemu płaci miasto. Jest adresowany nie tylko do mieszkańców. "Wśród naszych odbiorców są np. byli mieszkańcy Krosna. Wielu z nich od lat żyje w innych miastach, ale interesuje się tym, co dzieje się w mieście ich dzieciństwa czy młodości - dodała rzeczniczka. Według niej, "system daje duże możliwości komunikacji". - Zamierzamy uruchomić bloki tematyczne, które pozwolą jeszcze trafniej adresować wiadomości do osób zarejestrowanych w bazie numerów - dodała. Sowa podkreśla jednak, że największym zainteresowaniem cieszą się wiadomości o utrudnieniach komunikacyjnych. Serwis redagują pracownicy służb informacyjnych miasta. Z systemu mogą korzystać abonenci wszystkich sieci telefonii komórkowej. Żeby otrzymywać wiadomości wystarczy pod numer systemu wysłać sms o treści "TAK"; by się z niego wyrejestrować - sms o treści "NIE".