Ma to - wg PKP Intercity - poprawić komfort podróżowania. Akcja pod kryptonimem "Czysty wagon" spotkała się już z odzewem internatów. Niektórzy z nich śmieją się z pomysłu PKP i wyrażają gesty politowania dla kolei. Zdjęcia można przesyłać na adres: czystywagon@iintercity.pl. PKP nie obiecuje wprawdzie nagród za fotki, ale wielu pasażerów przykłada się do pracy i wyciąga aparaty fotograficzne oraz telefony komórkowe pstrykając coś, co w pociągach co prawda oznaczone jest jako wc, ale co tego miejsca w ogóle nie przypomina... Można się spodziewać, że jeżeli zdjęć nie będzie dużo, to kolej stwierdzi, że wszystko gra i toalety są czyste, a tylko nieliczne z nich trzeba wysprzątać. "Super Nowości" postanowiły zapytać przedstawiciela PKP, skąd pomysł na to, by to właśnie podróżni dokumentowali brud w toaletach. - Chcemy, aby akcja "Czysty wagon" była odpowiedzą na potrzeby pasażerów - podkreśla Małgorzata Sitkowska, rzecznik prasowy spółki PKP Intercity. - Pragniemy zmieniać i dostosowywać nasze standardy do oczekiwań klientów. Ich opinia jest dla nas bardzo ważna, a dzięki płynącym z ich informacji wnioskom zależy nam na poprawie jakości usług. Akcję zdjęciową uzupełnią wewnętrzne, szczegółowe kontrole ze strony upoważnionych pracowników spółki PKP Intercity - dodała. Akcja ma zakończyć się 10 grudnia. Dzięki niej będzie wiadomo, które miejsca w pociągu wymagają częstszego sprzątania. Drugim etapem będzie uruchomienie e-maila i numeru telefonu pod którym będzie można zgłaszać uwagi dotyczące czystości w pociągach. Mariusz Andres mandres@pressmedia.com.pl