Kampania "Stawiam na mleko" przeprowadzana przez firmę CAM Media S.A. Warszawa, na zlecenie Krajowego Związku Spółdzielni Mleczarskich. Głównym celem Kampanii jest wzrost świadomości dotyczącej potrzeby spożycia mleka i produktów mlecznych wśród dzieci oraz ich rodziców czy opiekunów. Założenia całej Kampanii opierają się na organizowaniu imprez i wydarzeń dla dzieci i młodzieży, które opierają się na prostej zasadzie nauki poprzez zabawę. W ramach programu odbędą się wizyty w 4 wybranych szkołach podstawowych "Konwoju Mlecznego", promocja w 5 punktach sprzedaży (w dniu 9.09.2009, która będzie polegała na rozdawaniu gadżetów promocyjnych tj. ulotki, kubki, notesy, długopisy i inne osobom, które zakupią w tym punkcie mleko lub produkt pochodzenia mlecznego). Impreza promocyjna "Truck Mleczny" - piknik rodzinny, rozkładany tir - miasteczko sportowe, zabawki dmuchane odbędzie się 13.09.2009r., na parkingu przy stawie Kościuszki. W ramach akcji, w okresie od 3.09.2009 do 14.09.2009, na terenie miasta zostały rozstawione bilbordy z logiem kampanii, zapraszające na imprezę finałową w Kluczborku. Wiadomość pochodzi ze strony oficjalnej Urzędu Miasta Kluczbork.