Krzysztof Domański: W mediach coraz więcej mówi się o kryzysie, zdobycie stabilnej pracy staje się coraz trudniejsze, wiele osób chwyta się dorywczych zajęć. Co w tej sytuacji ma do zaproponowania Orange? Artur Stankiewicz: Tworzymy nowe stanowisko pracy - Doradca Klienta Biznesowego. Osoby pracujące dla Orange to grupa ekspertów, którzy kompleksowo będą obsługiwali firmy, klientów Orange - tych obecnych i tych przyszłych. Na tym stanowisku kluczowe są dobre relacje oparte na zaufaniu. Z myślą o doradcach zostały wprowadzone atrakcyjny system prowizyjny i przejrzysta ścieżka kariery. Oferujemy stabilne warunki pracy. Zależy nam na związaniu się z pracownikami na długo. Dzięki temu dajemy handlowcom szansę na nawiązywanie długofalowych relacji z klientami. Wierzymy w prawdziwość stwierdzenia, że zadowolony handlowiec, to zadowolony klient. KD: Jak długą drogę musi przejść Doradca Klienta Biznesowego, żeby awansować? AS: Droga zdecydowanie nie jest długa. Wszystkich doradców klienta biznesowego zapraszamy do wzięcia udziału w prestiżowym programie rozwojowym Business Gold Club. Po upływie od 3 do 6 miesięcy doradca klienta biznesowego ma możliwość zdobycia certyfikatu i awansowania na stanowisko Account Managera. Wtedy zapewniamy mu określoną grupę klientów (tzw. portfel), z którymi będzie współpracował. Dodatkową korzyścią jest stałe wynagrodzenie oraz wsparcie operacyjne konsultanta z działu obsługi klienta, dzięki któremu doradca może skupić się na umacnianiu relacji, a nie na pracy papierkowej.Poza tym laureaci programu profesjonalnych szkoleniach ofertowo-produktowych, a co ważne - w szkoleniach tzw. kompetencji miękkich doskonalących umiejętności negocjacyjne, techniki sprzedaży czy wywierania wpływu. A co z prowizją? Poza stałym wynagrodzeniem portfelowym każdy handlowiec będzie dodatkowo wynagradzany prowizją za sprzedaż produktów swoim obecnym i nowym klientom. Prowizja jest naliczana prosto i przejrzyście. A co najważniejsze ? nie mamy punktu odcięcia, co oznacza, że zapłacimy prowizję za wszystkie sprzedane produkty. KD: Wspomniał pan o nowoczesnych produktach, teraz chyba każdy operator może się tym pochwalić? AS: Nie chodzi tylko o produkty, szczególnie że one w obecnych czasach dają się łatwo kopiować. Nowoczesne jest całe nasze podejście do klienta. Nawiązujemy i umacniamy relacje, dowiadujemy się, czego wymaga dana firma, jaka jest specyfika branży, i przedstawiamy rozwiązania najlepiej dopasowane do potrzeb. Wierzymy, że w to, że zadowolony klient jest nie tylko lojalny, ale że będzie polecał markę Orange swoim bliskim, znajomym, współpracownikom. Doradca Klienta Biznesowego, a potem Account Manager nie zostaje z tym wszystkim sam. Może liczyć na wsparcie kompetentnej osoby z działu obsługi klienta, a także osób wyspecjalizowanych w sprzedaży usług zaawansowanych. Ponieważ jesteśmy największym dostawcą usług telekomunikacyjnych w Polsce, mamy w swojej ofercie rozwiązania odpowiadające zarówno zawodowym krawcowym, jak i średnim, i dużym przedsiębiorstwom. KD: Czyli dla każdego coś dobrego? AS: Może właściwsze będzie stwierdzenie: dla każdego coś odpowiedniego. Orange ma bardzo wygodne, nowoczesne rozwiązania dla firm. Oferta, którą firma otrzyma od doradcy, jest najbogatsza na rynku. To pozwala obsługiwać klienta kompleksowo, dopasowywać usługi i dodawać nowe w miarę potrzeb. KD: Dziękuję panu za rozmowę. AS: Ja również dziękuję. Rozmawiał Krzysztof Domański, niezależny doradca HR.