Działania podejmowane w INTERIA.PL w naturalny sposób wynikają z dzisiejszych trendów panujących w świecie Internetu - ma on być "dla ludzi, od ludzi", stąd też nacisk na rozwijanie społeczności. Sukcesem okazał się serwis Video uruchomiony pod koniec ubiegłego roku - regularnie odwiedza go ponad 2mln użytkowników. Biorąc pod uwagę, że jest to jedynie rozszerzenie platformy Znajomi.pl a nie samodzielny twór tym bardziej wynik ten jest zadowalający. Kolejnym rozwinięciem "Znajomych" były Grupy Zainteresowań łączące ludzi o tych samych pasjach, zainteresowaniach, przynależności subkulturowej. INTERIA postanowiła też połączyć ludzi, którzy maja wspólne cele, marzenia i pragnienia. Efektem tego jest serwis Zrobie.to, dzięki któremu do jednego celu może dążyć wiele osób i jednocześnie się nawzajem dopingować, informować o postępach czy tłumaczyć z porażki. Naturalnie to tylko początek - w najbliższym czasie pojawi się serwis ogłoszeniowy zorientowany na lokalne społeczności i skupiający je na wielu poziomach (wydarzeń, pojedynczych akcji, etc.). Będzie to swoistego rodzaju tablica ogłoszeniowa, którą można znaleźć w każdej dzielnicy czy małym miasteczku.