Najnowsze wyniki badania słuchalności stacji radiowych SMG/KRC A Millward Brown Company wskazują, że radio RMF FM zwiększyło dystans wobec swojego głównego konkurenta, Radia ZET, które okresie od kwietnia do czerwca 2006 zanotowało spadek udziału do 21,5%. Radio RMF FM sukcesywnie umacnia pozycję lidera w rankingu słuchalności stacji radiowych w Polsce także wśród ogółu słuchaczy. Najnowsze wyniki badań potwierdzają, że RMF FM jest najchętniej słuchanym radiem w Polsce i jest to jedyna ogólnopolska stacja radiowa, która w ostatniej fali badania zanotowała wzrost udziału w rynku słuchalności. Udział RMF FM w czasie słuchania wynosi obecnie ponad 22% i jest to wynik o ponad 4 punkty procentowe wyższy niż w przypadku Radia Zet, kolejnej stacji w rankingu. Na kolejnych miejscach plasują się odpowiednio: Program 1 i 3 Polskiego Radia, Radio Maryja, Bis Polskie Radio oraz Program 2 Polskiego Radia.