Będzie Robert Gawliński z bliźniakami i rybkami, Anita Lipnicka - jak zawsze z Johnem Porterem in flagranti, ale bez rybek, Blue Cafe - jak zawsze prawie bez niczego, ale za to z kim!, Grzegorz Markowski z rybkami oraz [-----] (Ustawa o kontroli publikacji i widowisk...), zasłuchany w RMF FM Krzysztof Krawczyk. Zaśpiewa i zatańczy K2, czyli Kasia Kowalska (ale przy niej rybki wstydzą się śpiewać). Potem będą kolejne odsłony kampanii. Powód: 15 stycznia 2005 roku Radiu RMF FM stuknie 15 lat! Kampania medialna wspierana jest dodatkowymi działaniami promocyjno-antenowymi. Na antenie Radia RMF FM trwa m.in. konkurs, w którym do zabawy zaproszono ponad milion firm i instytucji w całej Polsce. Słuchacze oraz pracownicy firm wygrali do tej pory ponad 50 cennych nagród, wśród nich: zestawy kina domowego, wycieczki zagraniczne, odtwarzacze DVD, kamery video, aparaty fotograficzne, wieże hi-fi. Największym szczęśliwcem okazał się 21-letni Piotr ze Szczecina, który wygrał samochód Seat Ibiza. Spoty telewizyjne wyemitują TVP1, TVP2, TVN, Polsat i stacje satelitarno-kablowe. Reklamy pojawią się w niemal 40 tytułach prasowych o największym zasięgu; w tygodnikach opinii (Wprost, Polityka, Newsweek, Przekrój), magazynach kobiecych: (Twój Styl, Glamour, Elle, Claudia, Pani Domu), w tytułach kierowanych do mężczyzn (Playboy, CKM) oraz w magazynach telewizyjnych (Tele Tydzień, Tele Świat, To&Owo). Według najnowszych badań SMG/KRC największa polska stacja radiowa ma 30,1%zasięgu dziennego i 24% udziału w czasie słuchania. Celem najnowszej kampanii jest utrzymanie pozycji lidera na rynku. Kreacja, zakup i planowanie mediów obecnej kampanii są realizowane przez ART FM - agencję promocyjno-reklamową RMF FM.