Od uruchomienia pierwszej usługi - serwisu kont pocztowych poczta.fm - stanowimy wsparcie i fachową pomoc dla naszych Użytkowników. Służymy fachową pomocą i radą, oferujemy kompleksową obsługę na każdym etapie kontaktu. Naszą dewizą i zasadniczym celem jest jak najszybsza, profesjonalna i precyzyjna pomoc, doradztwo w jak najlepszym dopasowaniu oferowanych usług do Waszych potrzeb, przekazanie możliwie najpełniejszych informacji i wyjaśnienie zgłoszonych problemów. Głównym zadaniem BOK jest kompleksowa obsługa użytkowników kont pocztowych, kont WWW, usług hostingowych zlokalizowanych na platformie Strefa.pl, serwisów komunikacyjno-rozrywkowych (SMS, randki, kartki, itp.), serwisów specjalnych oraz innych. BOK kieruje się wszystkimi zasadami profesjonalnej obsługi, przyczyniając się do wzrostu zadowolenia i lojalności klientów, prowadząc działania w zakresie komunikacji interpersonalnej i współtworząc model przyjaznego portalu. W związku z ciągłym rozwojem usług udostępnianych w portalu, BOK wspiera nowe serwisy, oferując w ich zakresie pełny support (np. InteriaNet, Halo.pl, Melo.pl, itp.). Każdego miesiąca odpowiadamy na kilka tysięcy Waszych maili, odbieramy setki telefonów poprzez specjalnie uruchomioną Infolinię: 0 701 175 557. Jesteśmy do dyspozycji naszych Użytkowników przez 7 dni w tygodniu: dni robocze od 7:00 do 22:00, weekendy w godz. od 9:00 do 17:00. Jeśli masz jakiekolwiek pytania, chcesz zasięgnąć informacji, szukasz najlepszego rozwiązania - skontaktuj się z BOK INTERIA.PL, a dowiesz się wszystkiego :-)))