- Naszym nadrzędnym celem jest zadowolenie klienta. Po prostu chcemy dać klientom najlepszą pocztę - mówi Szymon Przewłocki, zajmujący się pocztą w portalu INTERIA.PL. Zarówno w przypadku bezpłatnych, jak i komercyjnych kont portalu, wprowadzone zostały zmiany, których efektem jest wyraźne przyśpieszenie procesu rejestracji konta. - Ograniczyliśmy się do jednej dynamicznej strony, pozwalającej na bardzo szybkie założenie konta - wyjaśnia Przewłocki. Nowe rozwiązania zastosowane w "rdzeniu" systemu pocztowego pozwoliły na wprowadzenie w systemach pocztowych INTERIA.PL nowych funkcjonalności. Pojawiła się np. wyszukiwarka wiadomości e-mail, umożliwiająca przeszukiwanie korespondencji zgromadzonej na koncie według kryteriów nadawcy, otrzymującego kopię wiadomości (CC), tematu wiadomości, daty jej wysłania lub - w wersji zaawansowanej - według kombinacji nagłówków maila. W ofercie serwisu Poczta, obejmującej dotychczas trzy rodzaje kont pocztowych, wprowadzony został uproszczony podział na dwie kategorie: kont płatnych (Premium) i kont bezpłatnych. Konta bezpłatne wzbogaciły się o wiele opcji dostępnych dotychczas jedynie dla korzystających z komercyjnych kont portalu. Użytkownicy mogą bezpłatnie korzystać m.in. z filtrów wiadomości, aktówki o pojemności 25 MB, autorespondera, opcji potwierdzenia dostarczenia wiadomości, dwóch filtrów antyspamowych, udoskonalonych statystyk konta oraz zwiększonej liczby sygnatur. Parametry wszystkich dotychczas założonych kont płatnych portalu zostały automatycznie ulepszone do nowego standardu Premium, znacząco przewyższającego poprzednią komercyjną ofertę. - Wszyscy, którzy korzystali z płatnych kont Plus, otrzymali najatrakcyjniejsze konta Premium - informuje Szymon Przewłocki. Ich użytkownicy mają obecnie do dyspozycji konta całkowicie pozbawione reklam, z aktówką na pliki o pojemności 1 GB, możliwością pobierania na serwer korespondencji z nieograniczonej liczby zewnętrznych kont pocztowych i maksymalną objętością pojedynczej wiadomości zwiększoną do 50 MB. Mogą korzystać też z opcji automatycznego przekierowywania nadchodzącej korespondencji na inny adres czy odzyskiwania z back-up'u zawartości skrzynki. Zmianom w ofercie towarzyszy wprowadzenie nowej szaty graficznej strony głównej systemu pocztowego. Portal obniżył o ponad 60 proc. ceny kont płatnych, do poziomu 30 złotych brutto za rok. - W Biurze Obsługi Klienta czekamy na wasze pomysły dotyczące działania poczty i dziękujemy za dotychczasowe uwagi - podsumowuje Szymon Przewłocki.