Słuchacze radia zdecydowanie najchętniej wybierają Kontrwywiad. Program Konrada Piaseckiego przyciąga więcej słuchaczy niż Salon Polityczny Trójki i Gość Radia ZET łącznie. Kontrwywiad w okresie od września do listopada tego roku wyraźnie zwiększył swoją przewagę nad konkurencyjnymi programami w porównaniu do okresu przedwakacyjnego. Natomiast liczba słuchaczy Salonu Politycznego Trójki oraz audycji Gość Radia ZET wyraźnie spadła. Po zmianie pory nadawania z 8.15 na kilka minut po 8.00 Gość Radia ZET stracił 286 tysięcy odbiorców. - Mam nadzieję, że moja audycja ma taką dużą słuchalność, bo jest po prostu dobra. Kontrwywiad coraz bardziej wypracowuje sobie stałych słuchaczy. Dla wielu ludzi program wpisuje się w rytm porannego porządku dnia. Takie przynajmniej dostaję sygnały od słuchaczy - mówi w rozmowie z INTERIA.PL Konrad Piasecki. Piasecki nie myśli o rywalizacji z Moniką Olejnik. - Nie czuję większej presji, niż gdy jej program był trochę później. Na pewno nie spędza mi to snu z powiek - stwierdza. - Gość Radia ZET to nie tylko program antenowy, ale również program online, a oglądalność pasma z tą audycją utrzymuje się na stałym poziomie bez względu na przesunięcie godziny startu, bo Monika Olejnik to marka gwarantująca stałą i lojalną grupę słuchaczy - mówi Rafał Olejniczak, szef Radia Zet. Kontrwywiad RMF FM nadawany jest od poniedziałku do piątku, tuż po godzinie ósmej rano. Wywiady Konrada Piaseckiego można przeczytać też na stronach INTERIA.PL.