Przyjaciel od Piersi W październiku 2009 roku Cityboard Media w ramach patronatu medialnego udostępniła swoje nośniki dla popularyzacji idei kampanii "Breast Friends - Przyjaciele od Piersi". Ta międzynarodowa akcja odbyła się w Polsce po raz trzeci, a zorganizowały ją wspólnie firma Roche Polska i Stowarzyszenie "Amazonki" Warszawa-Centrum. Jej główne cele to edukowanie społeczeństwa na temat raka piersi, a także uświadamianie, jak ważne dla chorej jest wsparcie bliskiej osoby - "Przyjaciela od Piersi". Motywem przewodnim są portrety znanych kobiet, które zetknęły się z tematem raka piersi po jednej ze stron - jako chore, bądź jako "Przyjaciele od Piersi". W akcję włączyły się między innymi pisarka i felietonistka Krystyna Kofta oraz aktorki: Joanna Koroniewska i Hanna Śleszyńska. Codziennie 35 Polek dowiaduje się, że ma raka piersi. Rocznie zmaga się z nim 13 tysięcy. Walkę z chorobą przegrywa około 5 tysięcy spośród nich - głównie z powodu zbyt późnego wykrycia zmian nowotworowych. To liczby, które mogą przerażać. Dlatego tak ważne jest publiczne poruszanie tematu najczęściej występującego u kobiet nowotworu. Zwrócenie uwagi na ten problem może ocalić życie wielu z nich. Pijmy mleko - na zdrowie! Cityboard Media przyłączyła się jesienią 2008 r. do akcji prowadzonej przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA w Polsce zachęcając Polaków ze swych nośników do picia mleka. Akcja "Pij mleko! Będziesz wielki!" organizowana jest od 2003 r. W kolejnych edycjach angażowały się w nią gwiazdy takie jak Kayah, Bogusław Linda czy Krzysztof Hołowczyc oraz fikcyjne bajkowe postaci: Superman i Shrek. Tym razem bohaterami i twarzami kampanii zostali Otylia Jędrzejczak i Paweł Korzeniowski - najsłynniejsi polscy pływacy młodego pokolenia. Znane twarze i chwytliwe hasło, które sugeruje, że pijąc mleko zyskuje się nie tylko tężyznę fizyczną, ale także możliwość zrealizowania najskrytszych marzeń, sprawiły, że Polacy dobrze zapamiętali kampanię. Świadczą o tym między innymi badania przeprowadzone przez SMG/KRC: po pięciu latach jej trwania aż 97% Polaków rozpoznawało hasło akcji, 80% z nich uważało je za wiarygodne. Z uwagi na niezwykłą efektywność przedsięwzięcia rozszerzono więc jego grupę docelową także na młodzież i dorosłych. Przeszczep na wagę złota W ramach wdrażanego programu społecznej odpowiedzialności biznesu Cityboard Media objęła patronatem medialnym także akcję społeczną "Narządy nie rosną na drzewach" powstałą na zlecenie Stowarzyszenia "Życie po przeszczepie" w sierpniu 2008 r. Miała ona na celu przełamanie tabu, jakim nadal jest w Polsce temat dawstwa organów. Organizatorzy liczyli, że przyczyni się ona do zwiększenia wiedzy w tym zakresie wśród społeczeństwa, ale też że zachęci potencjalnych dawców do wyrażenia zgody na przeszczep swoich narządów po śmierci. Na nośnikach Cityboard Media pojawiły się plakaty w trzech odsłonach: "Serca nie rosną na drzewach", "Wątroby nie rosną na drzewach" oraz "Nerki nie rosną na drzewach". Proste, a jednocześnie dobitne hasła, miały uświadomić ludziom skalę problemu. Auto cenniejsze niż dziecko? Cityboard Media patronowała również kampanii społeczno-edukacyjnej "Kochasz, Chronisz, Zapobiegasz - BADAJ SWOJE DZIECKO" prowadzonej przez fundację ORIMARI. W maju 2008r. na bezpłatnie udostępnionych przez firmę nośnikach pojawiły się plakaty mające na celu zaszczepienie w rodzicach zwyczaju systematycznego poddawania dzieci badaniom kontrolnym i podkreślenie, że wcześnie wykryta choroba to większe szanse na całkowite wyleczenie. Do pełnienia funkcji ambasadorów kampanii zaproszono znane osoby, które zostały sfotografowane razem ze swoimi dziećmi. Na plakatach pojawili się: Anna Popek, Ewa Pacuła, Marek Kościkiewicz i Przemysław Saleta. - Zależy nam na tym, aby dla każdego rodzica coroczne badanie profilaktyczne ogólnego stanu zdrowia dziecka, obejmujące wykonanie podstawowych analiz krwi i moczu, stało się regułą i obowiązkiem. Niestety zdarza się, że bardziej pilnujemy corocznego przeglądu samochodu niż zdrowia naszych ukochanych dzieci - mówi Marzenna Szustkowska, prezes Fundacji ORIMARI. Profilaktyka i ochrona zdrowia to tylko jeden z wielu społecznie ważnych tematów, które są podejmowane na wielkoformatowych nośnikach przez firmę Cityboard Media.