W kategorii mediów nagrodę otrzymali: - "Autopromocja medium" - Radio RMF FM: "Oddałem głos na muzykę w RMF FM" oraz Prasa Łódzka/"Express Ilustrowany": "1 eurocent". - "Niekonwencjonalne wykorzystanie medium" - Gruner + Jahr: "Wielkie gotowanie" oraz One-2-One: "Relacje na żywo". - "Zmiana lub reforma ramówki" - Radio RMF FM: "Fakty" oraz Prasa Bałtycka: "Fuzja Dziennika Bałtyckiego" z "Wieczorem Wybrzeża". - "Marketing społeczny" - Agora/"Gazeta Wyborcza": "Szkoła z klasą"; AMS SA: "Galeria zewnętrzna" oraz Prasa Bałtycka/"Dziennik Bałtycki": "Akcja pomocy powodzianom". - "Debiut Roku" - telewizja TVN 24, Tygodnik "Newsweek", Radio 94. - Kategoria specjalna - "Człowiek Roku" - Wanda Rapaczyski. Jury przyznało także inne nagrody specjalne. Otrzymały je: Radio Zet - za społeczną akcję "Pomoc dla Pragi", tygodnik "Forum" - za stworzenie nowego punktu widzenia, twórcy Radiostacji - za sukces artystyczny i stworzenie nowej jakości medialnej. Pożegnalną nagrodę specjalną przyznano stacji Radio Blue FM. W kategorii domów mediowych przyznano następujące tytuły: - "Najlepsze wykorzystanie mixed mediów" - MediaCom Warszawa za kampanię Newsweek Polska. - "Najlepsze wykorzystanie mediów tradycyjnych" - Media Direction OMD za kampanię Wellaflex 24. - "Najlepsze wykorzystanie internetu" - Brand & Media OMD za kampanię Heineken. Organizatorem konkursu Media Trend jest krakowska firma szkoleniowa Eskadra. Patronat nad konkursem objęło w tym roku Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy (IAA, oddział w Polsce). Gala konkursu Media Trend odbyła się podczas konferencji Planowanie i Zakup Mediów organizowanej przez "Media i Marketing Polska". Jest to wynik wspólnej decyzji "Media i Marketing Polska", organizatora konferencji, oraz Eskadry, organizatora konkursu o połączeniu organizacyjnym i merytorycznym obu przedsięwzięć. Celem konkursu było wyróżnienie najciekawszych, najskuteczniejszych oraz najbardziej innowacyjnych projektów o charakterze marketingowym, powstałych z inicjatywy mass mediów. W tym roku formuła konkursu została wzbogacona - po raz pierwszy wzięły w nim udział domy mediowe. W związku z tym pojawiły się zupełnie nowe kategorie konkursu, które pozwoliły wyłonić najlepsze i najbardziej kreatywne mediaplany. Jury pod przewodnictwem Neila Selby'ego, prezesa polskiego oddziału IAA, obradowało w dniach 16-17 października br. w siedzibie VFP Communications, wydawcy "Media i Marketing Polska".