Usługa ta dostępna jest TUTAJ. Pacjenci mogą przesyłać komentarze na tematy np. - jak łatwo jest dostać się na wizytę w konkretnej przychodni, - jak oceniają pracę przychodni, jak również - jak pacjenci są traktowani przez personel Oceny dałyby pacjentom informacje, potrzebne do dokonania wyboru między 8300 przychodniami w Anglii, w związku z niedawnym ogłoszeniem, że przestaje obowiązywać rejonizacja, a pacjent ma prawo do wyboru lekarza na terenie całej Anglii. To nowe narzędzie pozwoli każdej przychodni w kraju, ocenić okiem pacjenta, czy praca poziom swoich usług, oraz wychwycić wszystkie problemy i niedociągnięcia, które należy poprawić. Pomoże wydatnie podwyższyć jakość usług, we wszystkich dziedzinach, i jest to kolejny krok w kierunku nowoczesnej opieki zdrowotnej NHS, która w pełni odzwierciedla potrzeby pacjenta. Proponowane rozwiązanie, powinno stać się miarodajnym źródłem opiniotwórczym, złożonym z opinii i wskazówek pacjentów, którzy pomogą w tworzeniu opieki medycznej w nowym wymiarze. Przedstawiciel BMA zapewnił, że program, który powstał, przy współpracy z DH , a rozwinięcie tej usługi, było ogłoszone z wyprzedzeniem, jest tak skonstruowany, aby zapewnić respondentom i ocenianym placówkom, rzetelne opinie, eliminując jednocześnie możliwości jakichkolwiek nadużyć w ocenach. Dr Buckman dodał: "Cieszymy się, że wiele z naszych początkowych obaw, takich jak np. możliwość złośliwych komentarzy, zostały rozwiane. Jednak nadal potrzebujemy czasu, aby się przekonać, jaką realną wartość program będzie miał dla pacjentów. " Przedstawiciel DH wyjaśnił, że ocena przychodni służby zdrowia jest podobna do programu oceny szpitali - usługi uruchomionej latem, zeszłego roku. Stwierdził on również, że takie narzędzie, pomoże pacjentom w poszukiwaniu kluczowych informacji w jednym miejscu - takich jak godziny otwarcia i dodatkowe udogodnienia oferowane przez przychodnie. Program został przyjęty przez dr Petera Swinyard, prezesa Stowarzyszenia Lekarzy Rodzinnych, który powiedział: "Stowarzyszenie popiera tę inicjatywę i wierzy, że opinie pacjentów, na temat usług GP to skuteczny sposób dążenia do podwyższenia standardów podstawowej opieki zdrowotnej".