Przychody spółki wyniosły 13 696 tys. zł - w porównaniu do 11 048 tys. zł, w analogicznym okresie roku poprzedniego. Oznacza to wzrost o 24 proc. Zysk ze sprzedaży gotówkowej reklamy wzrósł aż o 68 proc., z e-Commerce o 39 proc. Na uwagę zasługuje znakomita rentowność operacyjna spółki, która w Q1 2007 osiągnęła 16,5 proc. Rentowność netto wyniosła 16,9 proc. i jest wyższa o 6,4 proc. niż przed rokiem 2006. Bardzo dobre wyniki są efektem wprowadzenia nowej strategii i znacznie lepszego wykorzystywania zasobów spółki. Prezes INTERIA.PL o planach na przyszłość Zysk EBITDA po Q1 2007 wyniósł 3 326 tys. zł (wzrost o 59,6 proc. z 2 084 tys. zł), a marża EBITDA 24,3 proc. (w porównaniu do 18,9 proc. w Q1 2006). - Wyniki za pierwszy kwartał oceniamy jako bardzo dobre. Cieszy nas, że udaje się konsekwentnie realizować założoną strategię rozwoju spółki. Jesteśmy na dobrej drodze, żeby zrealizować cel na rok 2007. W tym momencie całość energii idzie na generowanie nowych, kreatywnych pomysłów na produkty internetowe i na dalsze doskonalenie zarządzania spółką - mówi Grzegorz Błażewicz, Prezes Zarządu Interia.pl SA. - Optymalne zarządzanie zasobami wewnętrznymi przynosi wymierne rezultaty w postaci wysokiej rentowności. Realizowane projekty angażują zasoby produkcyjne w coraz bardziej optymalny sposób. Nasz portfel wzbogacany jest o projekty o największym potencjale metrycznymi i ekonomicznym. Podejmowane decyzje biznesowe mają na celu maksymalizację rentowności na poziomie segmentów biznesowych. Efektem jest istotny wzrost rentowności operacyjnej Spółki w pierwszym kwartale - mówi Dariusz Mazurkiewicz, Wiceprezes Zarządu Interia.pl SA, Dyrektor Finansowy. W pierwszym kwartale 2007 Interia.pl zakończyła przebudowę większości serwisów, co zostało uwieńczone emisją nowej strony głównej portalu. Oprócz tego, uruchomiono szereg nowych projektów technologicznych, multimedialnych i społecznościowych. Do najważniejszych z nich należą: aplikacja desktopowa iDesk www.idesk.interia.pl, nowy projekt telewizji informacyjnej www.interia.tv, uruchomienie własnego radia internetowego www.interia.fm oraz serwisu motywacyjnego Zrobie.to www.zrobie.to - Drugi kwartał to dla nas praca nad serią dużych zasięgowych projektów internetowych. W kategorii serwisów społecznościowych idziemy aktualnie w kierunku mikrospołeczności, czyli oferowania serwisów, umożliwiających komunikację i współpracę w małych, lokalnych grupach - mówi Grzegorz Błażewicz. - Najlepsze z nich po wdrożeniu w Polsce mogą trafić następnie na rynek międzynarodowy.