INTERIA.PL rozpoczęła akcję mającą na celu promocję Internetu jako medium reklamowego. Kilkunastu przedstawicieli INTERII dotrze w najbliższym czasie do szerokiego spektrum firm różnych branż, które do tej pory nie wykorzystywały Internetu do promocji swoich marek i produktów. - Podstawowym celem podjętych działań jest edukacja rynku - mówi o akcji Ivo Makówka, członek Zarządu i dyrektor handlowy INTERIA.PL. - Realizujemy kolejną akcję dla zwiększenia postrzegania Internetu jako istotnego i efektywnego narzędzia promocji. Mamy nadzieję, że nasza inicjatywa przyczyni się do zwiększenia, w dłuższym okresie, wartości rynku reklamy internetowej w Polsce. Jak wynika z badań przeprowadzonych na rynku amerykańskim przez firmę Jupiter Media-Metrix, specjaliści od marketingu tradycyjnych firm, które zaczynają wykorzystywać Internet, bardzo często nie potrafią ocenić zalet obecności ich firmy w Sieci. Z opublikowanego w sierpniu br. raportu wynika, że 69% marketerów nie docenia wpływu obecności firmy w Internecie na wyniki sprzedaży. Z podobną sytuacją mamy do czynienia także w Polsce. Dzięki akcji INTERII wzmocnieniu ma ulec wizerunek Internetu jako skutecznego medium reklamowego, który - w związku z raportowanym przez instytuty badawcze spadkiem "klikalności" bannerów reklamowych - ulegał pewnemu osłabieniu w ostatnim okresie. Podczas bezpośrednich spotkań z firmami poszczególnych branż przedstawiciele INTERIA.PL i Broker FM mają za zadanie pokazać, jak ogromny potencjał istnieje w samym Internecie oraz w promocji za pośrednictwem tego medium. W trakcie prezentacji przedstawione zostaną wszystkie formy reklamy dostępne w Sieci, zarówno te standardowe, jak i zupełnie nowatorskie rozwiązania promocyjne.