W porównaniu z lutym udziały INTERIA.PL we wszystkich odsłonach kanałów RSS Cafe News wzrosły nieznacznie, bo o 0,2 proc., ale już w kategorii "Wiadomości" niemal o 2 procent. Kanały INTERIA.PL odnotowywały też bardzo dobre wyniki w poszczególnych kategoriach tematycznych. Według danych z marca b.r. aż 7,5 procent wszystkich informacji czytanych przez użytkowników Cafe News pochodziło z portalu WP.pl. Wiadomości INTERIA.PL, drugiego pod względem popularności źródła informacji Cafe News, stanowiły niemal 4,5 procent odwiedzanych kanałów RSS, zaś Gazety.pl 3,5 proc. Pozycjami w marcowym rankingu Cafe News i RSSy.pl zamieniły się Bankier.pl (3,5 proc.) i Rzeczpospolita (3,1 proc.), które w lutym zajmowały odpowiednio czwarte i trzecie miejsce. Wzrost aż o 47 pozycji odnotował w tym czasie serwis Filmowo.pl, który obecnie zamyka pierwszą dziesiątkę najpopularniejszych kanałów Cafe News. W zestawieniu kanałów informacyjnych w poszczególnych kategoriach tematycznych największe zmiany zaszły w obrębie "Marketingu i PR". Tutaj w pierwszej dziesiątce najpopularniejszych źródeł RSS zadebiutowały aż 3 serwisy: Audiencje.pl, Piar.pl i Marketing przy Kawie. Pierwsze miejsce należało do kanału "Ludzie" Mediarun, który wygenerował prawie 9 procent wszystkich odwiedzin RSSów o tej tematyce.