Radio Bez Kitu gra ambitną muzykę inną od tej promowanej w komercyjnych stacjach, a program oparty jest o autorskie programy muzyczne, literackie i kulturalne. "Dość muzycznej papki! Nie chcesz, nie słuchaj." - to hasło promocyjne radia. Wraz z uruchomieniem radia portal INTERIA.PL posiada pełną platformą muzyczną, począwszy od tradycyjnego serwisu informacyjnego (www.muzyka.interia.pl), poprzez muzyczną telewizję internetową (live.interia.tv), skończywszy na radiu. Daje to unikalne możliwości promocyjne dla młodych, polskich wykonawców, a użytkownikom internetu zapewnia pełną paletę treści portalu INTERIA.PL. - Udało się nam zrealizować kolejny fajny projekt. Cieszymy się, że radio tworzą ludzie młodzi, niezależni, którzy chcą pokazać kawałek dobrej muzyki, której jest mnóstwo, ale niewiele stacji ma odwagę ją grać. - mówi Grzegorz Błażewicz, Prezes Zarządu INTERIA.PL - Radio Bez Kitu ma być pierwszym w Polsce miejscem dla twórców, których zapraszamy do współpracy. - Po ponad czterech latach poszukiwań znaleźliśmy w firmie INTERIA.PL partnera pozwalającego na dalszy rozwoju Radia Bez Kitu. Zachowujemy dotychczasowy profil i charakter stacji. Docelowo planujemy stworzenie każdego dnia co najmniej 14-godzinnego programu na żywo, składającego się z autorskich magazynów, audycji i transmisji na żywo, dotykających przede wszystkim wydarzeń kultury alternatywnej - mówi Romuald Stankiewicz, redaktor naczelny Radia Bez Kitu. - Wierzymy w szybki rozwój stacji związany z dynamicznie rosnącą ilością użytkowników Internetu w Polsce. Nasza skierowana jest do osób, które bardzo często nie znajdują w tradycyjnych mediach interesujących dla siebie treści. - dodaje Stankiewicz.