Pomysł zaczął przybierać realną postać latem 1999 r. Na początku sierpnia tego roku pomiędzy ComArch i RMF FM podpisana została umowa zawiązująca spółkę, której głównym celem było stworzenie portalu. Krok pierwszy został zrobiony, a przecież wiadomo, że właśnie od niego zaczyna się nawet najdłuższą podróż... Potem chaos był jeszcze większy, bo podręczników "How to make a portal?" jeszcze nie było ;-) W zespole pracowników pojawiały się kolejne osoby, każda odpowiadająca za coś innego, ale też w twórczej atmosferze wściubiająca nos w sprawy kolegi (albo koleżanki) zza biurka obok. To był naprawdę wyjątkowy okres, kiedy grupa świetnych w swoich dziedzinach fachowców z wielką pasją definiowała zupełnie nową rzeczywistość. Jako pierwsze "dzieciątko" powita została poczta.fm, wprowadzając wówczas zupełnie oszałamiający użytkowników i zdumiewający konkurencję standard konta pocztowego: 12 MB pojemności. Około trzech miesięcy później, dokładnie 11 lutego 2000 r. o godzinie 17:31 Zarząd INTERIA.PL podjął uchwałę o uruchomieniu portalu, w chwilę potem Dyrektor Techniczny wydał polecenia otwarcia łączy i... Portal ujrzał światło dzienne! W 2000 roku portale rosły i rozmnażały się jak grzyby po deszczu. Gdzie się człowiek nie ruszył, tam powstawał albo właśnie uruchomiono portal. W sumie przez polski rynek przewinęło się przynajmniej kilkanaście przedsięwzięć, które aspirowały do grona portalu: Ahoj, YoYo, Arena, Poland.com, portal TP.internet, e.pl,... Portal INTERIA.PL też wzrastał. Szybko powstawały kolejne serwisy a my, pracownicy, śledziliśmy kolejno pokonywane granice - małe "kamyczki milowe": uruchomienie dostępu do zasobów INTERIA.PL przez WAP, forum dyskusyjne HydePark, 100 tysięcy użytkowników kont pocztowych, serwis Pogoda, katalog stron zagranicznych, wyszukiwarka AltaVista, serwis prywatnych stron internetowych Miasto WWW, zwycięstwo serwisu Motoryzacja w rankingu dwutygodnika Komputer Świat... W ciągu niespełna roku osiągnęliśmy poziom 100 mln odsłon stron miesięcznie! I na dobre weszliśmy do pierwszej ligi polskich portali. Na cztery dni przed naszą pierwszą Gwiazdką, 20 grudnia 2000 r., akcje INTERIA.PL SA zostały dopuszczone przez Komisję Papierów Wartościowych i Giełd do obrotu publicznego. W styczniu kolejnego roku zamknięta została subskrypcja publiczna na akcje portalu, a już 2 lutego prawa do akcji portalu zadebiutowały na parkiecie Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie. INTERIA.PL, jako pierwsza czysto internetowa spółka, zaczęła być notowana na giełdzie. Wtedy jeszcze nie wiedzieliśmy, jak bardzo to było ważne. Pozyskaliśmy kapitał, który umożliwił nam nie tylko przetrwanie kolejnych lat, ale także rozwijanie się, gdy inne portale upadały. Po długim okresie recesji, szczególnie dotkliwej dla całej branży internetowej, końcówka 2003 r. okazała się już całkiem optymistyczna. W rok 2004 weszliśmy z rozwiniętymi żaglami, by pod jego koniec ogłosić, że chcemy zaoferować naszym użytkownikom zupełnie nową jakość Internetu i że na dobre "wchodzimy w multimedia". Z początkiem grudnia w portalu pojawił się serwis Przebój Roku, rodzaj pilota usług przeznaczonych dla użytkowników szerokopasmowego dostępu do Internetu. A potem poszło już z górki: uruchomiliśmy sklep, w którym online można zakupić piosenki, w serwisie Muzyka na stałe pojawił się dział Teledyski, a "newsy" w serwisach informacyjnych zaczęły być wzbogacane o materiały wideo... A my dopiero się rozkręcamy :-)