Pozostanie to, co najważniejsze - wysoko oceniana przez słuchaczy muzyka i mocne informacyjnie Fakty. Początek całorocznych obchodów 15-lecia RMF FM rozpoczynają spektakularne działania programowe. Od stycznia 2005 roku słuchacze sami programują muzykę w RMF FM. Na stronach www.rmf.fm mają oni możliwość wyboru spośród kilku tysięcy propozycji te ulubione utwory, które następnego dnia chcieliby usłyszeć w radiu. Każde zgłoszenie może być poparte uzasadnieniem. Najciekawsze argumentacje zostaną odczytane na antenie, a ich autorzy otrzymają nagrody. Utwory cieszące się największą popularnością wśród słuchaczy będą emitowane w radiu częściej niż inne. RMF FM pragnie w ten sposób - w jeszcze większym zakresie niż dotychczas - sprzyjać gustom muzycznym swoich słuchaczy oraz zachęcać ich do jeszcze bardziej aktywnego uczestnictwa w tworzeniu radia. RMF FM jest jedyną stacją radiową w Polsce, w której słuchacze programują muzykę. Rankiem 17 stycznia na antenie RMF FM rozpocznie się specjalny jubileuszowy program. Głównym jego elementem będzie wielka urodzinowa zabawa dla słuchaczy. Codziennie, przez 15 dni, słuchacze będą mogli wygrać 15 tysięcy złotych. W rywalizacji o 15 tysięcy może wziąć udział każdy, kto ma telefon komórkowy lub dostęp do Internetu. Kolejnym urodzinowym projektem jest płyta "15 LAT. RMF FM". Na tym niezwykłym dwupłytowym albumie znajdą się najbardziej popularne, grane w RMF FM utwory polskich i zagranicznych wykonawców ostatniego 15-lecia, takich jak: Queen, Anastacia, Tina Turner, Geri Halliwell, Perfect, Kult, Wilki, Kasia Kowalska, T.Love, Lady Pank i inni. Każdy z utworów symbolizuje kolejny rok z 15-letniej historii RMF FM. Płyta zostanie wydana przez EMI Music Poland. RMF FM inauguruje nowe 15-lecie zmienioną identyfikacją wizualną. Nowym, zmodyfikowanym logo opatrzone zostaną podmioty radiowe wchodzące w skład Grupy Broker FM: RMF FM, RMF Classic i RMF MAXXX. W nowym logotypie RMF FM pozostanie żółto-niebieska kolorystyka i rozpoznawany przez większość Polaków skrót RMF (Radio Muzyka Fakty), symbolizujący sprawdzoną przez stację na przestrzeni lat formułę niestandardowego prezentowania muzyki i rzetelnej oraz obiektywnej informacji. Formułę tę w nowym logo symbolizuje "sklejenie" liter M i F, czyli Muzyki i Faktów, podkreślając w ten sposób znane wszystkim słuchaczom RMF równanie, opisujące integralność programową stacji: Radio = Muzyka + Fakty. Smok Matylda, który towarzyszył od lat RMF FM nadal "strzeże" stacji. W nowym logo Matylda zmieniła swą postać i teraz będzie ją można dostrzec w zionącej ogniem literze "f" i symbolizującym smoczy ogon zakończeniu litery "m". Ostatnie 15 lat działalności RMF FM obfitowało w wiele wydarzeń, które wpłynęły na rozwój i budowanie pozycji stacji na polskim rynku medialnym. Najważniejsze wydarzenia to: otrzymanie koncesji ogólnopolskich (1994 i 2001 rok), cykl wielu imprez, koncertów gwiazd oraz akcji promocyjnych z realizowaną w latach 1995-2002 "Inwazją Mocy" na czele (w tym konwój "Inwazji... Pomocy" podczas powodzi w 1997 roku), obchody 10-lecia stacji w Zakopanem i urodzinowy cykl Megafestiwali w 2000 roku i wreszcie debiut BROKER FM - właściciela RMF FM na Warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych (lipiec 2004). Dziennikarze RMF FM obsługiwali ważne światowe wydarzenia medialne, w tym prezentowali najdłuższy (480 minut non stop) w historii polskiej radiofonii serwis informacyjny z 11 września 2001 roku. Reporterzy stacji obecni byli już dwa dni po ataku w strategicznych miejscach konfliktów (Pakistan, Afganistan, USA, Palestyna). Przemysław Marzec i Jan Mikruta - korespondenci wojenni RMF FM, jako jedyni polscy dziennikarze relacjonowali wydarzenia związane z wojną w Iraku wprost z Bagdadu. W kolejne 15-lecie RMF FM wchodzi jako największa polska stacja radiowa posiadająca prawie 24% udziału w czasie słuchania, prawie 9 mln słuchaczy dziennie i ponad 22 mln tygodniowo (Źródło: SMG/KRC Millward Brown, 2004). Udział RMF FM w rynku reklamy wynosi ok. 32% (Źródło: Expert Monitor, 2004, dane cennikowe bez autopromocji). Przez kolejne 15 lat RMF FM zamierza utrzymać pozycję lidera na polskim rynku radiowym oraz poprzez wzrost znaczenia innych spółek Grupy (INTERIA.PL, ART FM, SCENA FM, OPERA FM) odgrywać jeszcze większą rolę na polu mediów, rozrywki i nowoczesnej technologii. Z okazji 15-lecia twórcom sukcesu stacji i spółek grupy RMF FM oraz ich pracownikom składamy serdeczne życzenia urodzinowe -załoga portalu INTERIA.PL