Na razie nie ma pomysłu na rozwiązanie tego problemu. To nie jedyny zarzut do urzędników. Najpierw pracownicy ZTM zachęcali do składania wniosków przez internet. Kiedy jednak okazało się, że nie nadążają z wydawaniem nowych kart, zaczęli namawiać do osobistego ich wyrabiania. Doszło więc do zamieszania. - Złożyłam swój wniosek pod koniec grudnia przez internet. Teraz muszę stać w jednej kolejce z osobami, które dopiero składają wniosek - skarży się jedna z kobiet. - Brak organizacji. Myślę, że poszłoby to szybciej, gdyby były dwie kolejki, ponieważ odebranie karty zajmuje mniej czasu - dodaje inny. Na razie jednak ZTM nie planuje otwierać dodatkowych okienek w punktach obsługi. Gdyby dodatkowe okienka powstały, pasażerowie przestaliby narzekać, kolejki byłyby mniejsze, a sami pracownicy ZTM mieliby mniej pracy.